کلیه سوالات متداول که قبل از خرید برای مشتریهای عزیز مطرح بوده است دراین صفحه جمع آوری شده است...در صورت بروز سوال دیگر ، در واحد فروش در خدمت شما هستیم
1. قانون بهره وری برای پرستاران در نرم افزار اعمال شده است ؟
جواب : بله . کلیه قوانین بهره وری پرستاران در نرم افزار اعمال شده است.
2. قانون بهره وری برای پرسنل آزمایشگاه در نرم افزار اعمال شده است ؟
جواب : بله ، با توجه به اعلام قانون بهره وری از سال 1400 از طرف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای پرسنل آزمایشگاه ، این قوانین در نرم افزار اعمال شده است
3. قانون کاهش اشعه برای پرسنل رادیولوژی در نرم افزار اعمال شده است؟
جواب : بله قوانین کاهش کاری اشعه برای پرسنل رادیولوژی و طب تصویری اعمال شده است
4. نرم افزار MyShift مخصوص پرسنل بیمارستانی است ؟
جواب : خیر. با تنظیمات قسمت شیف بندی و اعمال تغییرات برای تمامی مراکز درمانی ، بهداشتی (بیمارستانهای خصوصی ، آزمایشگاهها ، درمانگاهها ...) قابل استفاده است
5. برای نصب و راه اندازی سرور یا کامپیوتر خاصی باید تهیه شود؟
جواب : خیر . به دلیل استفاده از پایگاه داده Ms Access از کامپیوتر ساده هم می توان به عنوان سرور استفاده کرد.
6. در صورت نصب نرم افزار MyShift اختلالی در نرم افزارهای دیگر تحت شبکه ایجاد نمی شود؟
جواب : خیر . یکی از دلایل استفاده از پایگاه Access سبک بودن و عدم ایجاد اختلال در شبکه است.
7. پرسنل طرحی ، بعد از اتمام طرح مدت زمان طرح به عنوان سابقه در نرم افزار اعمال میشد؟
جواب : بله ، در قسمت ثبت مشخصات پرسنل ، فیلدی برای ثبت سابقه قبل از استخدام در مرکز مربوطه در نظر گرفته شده است . که با درج تعداد سال سابقه خدمت در محاسبات نرم افزار اعمال می شود.
8. نرم افزار برای چه پرسنلی قابل استفاده است؟
جواب : MyShift برای کلیه پرسنل قابل استفاده است حتی پزشکان محترم.
9. امکان خروجی برای سامانه قاصدک وجود دارد؟
جواب : با توجه به عدم استفاده خیلی از بیمارستانها از سامانه قاصدک برای پرسنل ، این امکان غیر فعال شده است ولی هر کدام از مشتریهای عزیز درخواست کردن جداگانه طراحی و تحویل داده شده است.
10.آیا امکان سفارشی سازی و تغییرات وجود دارد؟
جواب : بله امکان تغییرات و سفارشی سازی به صورت کامل وجود دارد